Inte så bra

Heejsan. Asså ni har säkert märkt att jag inte har bloggat på länge. Men jag har faktist inte orkat men nu ska jag skärpa mig.  Idag har det varit en bra dag faktist även om det e vår segaste dag i skolan. Men efter skolan så gick jag till Amandhaa och där var Ida madde fradrik och gustav. Vi hade mega kul. Men typ vid halv sex så skulle de på scouter. Så jag fick åka hem. Men det var helt okej. Jag städa lite på mitt rum. Och sen så kollade jag lite på robinson. Aja jag får väl fortsätta med det. Men imon blir det kul. För först ska jag till elevomskyddsbuds möte. Och då får jag träffa massa folk. Trevligt Trevligt. Sen ska jag åka till min Pappa. Han är såå söööt. Tihih ^^  Men nu får jag vara lite social.


Kram







Så ser mitt rum ut (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0