Hej då

Hejsan. Jag och Matilda var ju ute och fotade lite. Hon fotade bara mig. Det blev bra resultat vissa bilder iallafall. Vi va vid en bäck. Vi blev lite blöta. Vi frös om våra fötter. Så vi åkte hem till mig och la över bilderna på min data och sen på hennes usb minne så hon kan göra en header åt mig. Men vi halv fem var hon tvungen att åka hem. Så jag fick säga Hej då till söta Matilda.
Ikväll så kommer några vänner till Min mamma hem till oss. Vi ska ät alite god mat och ha allmänt trevligt.

Kram



Tagen av: Matilda Arvidsson På bilden: Elina Karlsson {jag}

Kommentarer
Postat av: mmatilda

Du vilka färger vill du ha på header och designen ? svara så snabbt du kan så jag kan börja med den så snart som möjligt !♥

2010-11-06 @ 10:42:55
URL: http://matildaarvidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0