Lasergame

Hejsan. Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag. Men jag har lixom inte varit så sugen på det. Men nu är jag det. Idag har jag iallafall haft avslutning med fotbollen. Vi spelade lasergame och åt pizza. Det var jättekul. Men sen fick vi reda på att vi skulle ha andra tränignstider. Och tiderna vad Måndagar kl. 18:30 och Lördagar tror att det va vid kl. 12:00. Inte de bästa tiderna tycker jag. För på måndagar så har jag teater och jag måste gå på den för vi ska ha uppspel snart, så det är ett måste. Sen är jag hos min pappa varanan helg så jag kommer typ inte kunna åka till han, men det löser sig för jag vill ju träffa pappa. Men man får ta det som det kommer. Men nöjd är jag inte kan jag säga, och inget kan jag göra. Men snart ska jag fixa mig för kvällen och titta lite på tv. Men jag bloggar imon.

Kram



Hade ingen bild från idag men ni får stå ut (:

Kommentarer
Postat av: Alva

svar: du är söt <33

2010-11-22 @ 17:10:01
URL: http://nybban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0