Mario

Hejsan. Jag kom till pappa igår. det var jättemysigt, vi hade lite fredagsmys. Sen har Ulrika köpt ett nytt spel till Wii. Det är Super Mario Bros, det nya Mario spelet. Det är jätteroligt. Asså men kan typ inte sluta spela det. så jag har blivit en liten spel nörd. Men det är ju helg. Snart ska vi äta lunch. Jag tror det blir pannkakor. Mumms!
jag och Ulrika har också varit i torsås och köpt lite saker till Howies (hunden) päls. För han har så mycket päls. Så vi köpte någon borste somm tar bort allt underpäls. Den var jättebra, men det blev enaning hårigt. Sen köpte vi en sax med typ tänder, en utförtungingssax, tror jag den heter. för han har ganska tjock päls på sina öron. Så det måste fixas lite. Bra gick det iallafall.
Men nu ska jag spela lite Mario. ^^ bloggar lite mera senare.

Kram


En bild på Howie när han var liten.

Kommentarer
Postat av: mmatilda

SVAR. Gud vad jag blir glad att du gillar den ! :) ♥

2010-11-13 @ 13:37:45
URL: http://matildaarvidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0