Upps

Hejsan (: Har inte varit så bra på att blogga, men nu måste jag bli bättre på det här. Idag så fyller Nellie 13 år så jag sov hemma hos Amanda. vi gick upp vid 05:00.  Sen när klockan var halv sex så gick vi hem till nellie och kidnappade henne. Så klockan sex så var vi ute och gick med henne. Vi gick hem till Amanda och sov. Sen så åkte vi in till stan och åt på subway. Och Nellie fick en gul Barbapappa. Och hon älskade den. Så gullig. Sen åkte vi tre hem var och en hem till sig. När jag kom hem satte jag mig vid datan sen vid halv tju så åkte jag till fotbollen. Det var en bra träning, men vi var inte så många det var inte lika kul. Men imon ska jag vara med Mathilda. Och jag vet inte redigt vad vi ska göra men vi hittar säkert på något kul.

Kram


Kommentarer
Postat av: mmatilda

Whoohooo, Elina har börjat blogga igen ! Duktig flicka !!!! haha :D ♥

2010-11-05 @ 10:41:21
URL: http://matildaarvidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0