Farsdag

Hejsan. Förlåt att jag inte bloggade igår. Jag pluggade faktist sen hade jag inget speciel att skriva om. Men jag måste bli bättre på det här. Men idag är det ju farsdag. Och då ska man  ju ge sin far någon liten pressent. Och min pappa fick choklad utav mig. Det var någon fin choklad med punch och sånt.
Snart ska vi äta det blir kalopps. Senare ska vi köra hem min lillebror till sin mamma, sen vet jag inte redigt vad vi ska göra men vi hittar väl på något.

Kram



En bild på mig när jag boxades i kalmar. Det blev 26-26 och jag
blev bästa hemmaboxare. (jag i svart)

Kommentarer
Postat av: emmaa

cooling ;) <3

2010-11-14 @ 13:23:36
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0