Vart är ni?!

Hejsan. Kom hem för typ en timme sen. Har duschat och lite så. Ska äta lite nu tänkte jag. Men iallafall idag på träningen var vi 9 eller 8 stycken. Vart är alla andra. Kom igen nu tjejer vi måte ha ett topplag, kom igen  ta er till träningarna, visa att ni är Lindsdals tjejer. Peppa varandra att komma till träningarna. Kom igen! (:
Ville bara säga det. ^^  Annars var det bra på träningen, vi körde mycket teknik, och sen lite spel på slutet. Det var roligt iallafall. Sen kommer dagens problem vad ska jag ha på mig imon i skolan. Jag kan verkligen inte hitta något att ha på mig. Men jag får fortsätta jakten om kläder tills imon.

Kram



Flugsvamp (:

P.S. Går ej att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0