Fint väder idag!

Heejsan! Åhh vad irriterande! Igår va de regnigt och kallt. Idag är de strålade sol och klarblå himmel. Det hade ju faktiskt inte varit fel med sol på någon midsommar i mitt liv. Förra året va de exakt lika dant, dåligt väder på midsommar och fint midsommardagen. Aja de är väl detta som kallas oflyt men nu är de iallafall sol då ska vi inte klaga för då kanske den försvinner.
Över till gårdagen. Vid typ nio stack jag och Alice till några personer och de va väl kul. Senare blev det ett annat ställe där de va väldigt mycket folk och deva riktigt kul. Jag tog inga bilder eftersom jag kände typ inga och då ville jag inte ta massa kort. Men nu har ni fått en liten blick om hur jag hade det igår.
Idag är det ju midsommar dagen. Och vi har som en liten tradition här på campingen, och det är att äta langos. Langos är en sorts deg som man friterar och lägger massa go saker på. Och det är skit gott, enligt mig iallafall. Men jag ska gå och va lite social mot Alice som sover, hur det ska gå till vet jag inte redigt än. Men ha de bra. Kram!

(ni får en bild på en snigel jag och Alice hittade igår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0