Att vara sig själv

Idag tänkte jag ta upp här med att vara sig själv. Många säger: "va dig själv", "bli inte som alla andra", "våga sticka ut" och massa sådana saker. Men sen är det många som inte riktigt vet hur man är "sig själv" eller allmänt inte redigt vet sitt rätta jag. Men jag har lite saker man kan tänka på om man vill försöka hitta sig jag eller om man får panik över att inte veta vem man är och med de menar jag ju inte att man inte vet t.ex Jag heter Elina och gillar hundar, inte så.  Men iallafall här kommer lite saker ni kan tänka på.
1. Det tar tid att veta vem man är.
2. Alla hittar inte alltid sitt "rätta jag", och det är inget fel.
3. Det är inte fel att anpassa sig för den omgivningen man är i. Obs! Inte bli otrevligt och sånt skit.
4. Att testa olika stilar kan hjälpa dig på traven.
5. Hitta nya vänner, det kan också hjälpa dig.
6. Man är ingen dålig människa om man råkar göra fel, för alla gör de.
7. TÄNK POSITIVT!
 
Hoppas ni fick lite bra tankar så hörs vi imon, ha det jättebra!
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du sökt till gymnasiet? :)

Svar: Jag har sökt till Natur :)
Elina Karlsson

2013-02-13 @ 19:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0