Pappas födelsedag!

 Heej! Just nu sitter jag hemma hos pappa och som ett litet plus i kanten är det hans födelsedag idag! Grattis till honom!

Imon är det måndag, vilket menas med skola. Aja vi överlever, jag menar vi har ju gjort de dom senaste 1275597 gångerna.

Förra veckan hade vi nationella prov i svenska läs, tala och skriv. Det va inte så jobbigt att sitta och göra proven det som va jobbigt va nervositeten innan proven, man lixom spänner sig och är jättenervös inför dem men sen när man väl sitter där är det bara chill. Det är tyst, lugnt och stillsamt. Nu ska jag gå och mysa lite med min fader och hans fru så hörs vi imorgon då det kommer upp ett inlägg om gymnasieval.

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0